София, бул. „Шипченски проход“ 63
0887 658 357, 0897 978 965

Топ 5 уеб дизайн тенденции през 2017 г.

Изработка на сайт

Доброто представяне в интернет започва от уеб сайта, неговия дизайн, структура, позиции, използваемост и много други фактори и детайли. Но неговият дизайн е на първо място, когато целим не просто изработка на сайт и посредствено присъствие, а едно цялостно и въздействащо представяне. Ние от WebPartner.bg не се задоволяваме с първото и затова, както миналата година описахме основните тенденции в уеб дизайна за 2016 г., тази година, 2017 г., също ще обърнем внимание на тази важна част от изработката на уеб сайт.

 

 

Акцент върху „Дизайна на потребителското изживяване“

Уеб дизайна отдавна вече не цели постигането единствено на красива визия. Съвременният добър дизайн е много по-различен от този преди 20 години. Ако някога един уеб сайт се е създавал само, за да изглежда добре на компютър, в днешно време е необходимо да изглежда добре и да бъде лесен и удобен за използване на всички видове устройства и браузъри, които преди време не са съществували. Онлайн пазарът расте с големи темпове и всеки ден в мрежата се „раждат“ нови и нови сайтове, блогове и онлайн магазини, и ако вашият зарежда бавно или потребителят се ориентира трудно сред неструктурирано съдържание, неадекватно използвани цветове, графики и изображения, или просто не привлича достатъчно вниманието и интереса му, той просто го напуска и отива в следващия.

Опростена начална страница и големи удебелени шрифтове

Целта е вниманието на потребителя да се насочва към основната идея и цел на уеб сайта или към най-актуалното към момента съдържание. Например, целта ви е да представите новите продукти, които предлагате или да предизвикате действие като „Свържете се с нас“ – тогава наблегнете на отличаващо се заглавие, фонова снимка и бутон в по-големи размери, а всичко останало следва да бъде на заден план.

По-ярки цветове

Цветовете винаги са един от основните фактори в уеб дизайна. 2017 е годината на ярките цветове, които ще ви отличат от конкуренцията в световен мащаб. Използването на по-ярки и открояващи се цветове, разбира се, е нужно да се използва на място – отново с цел привличане и задържане на вниманието върху основните акценти в уеб сайта.

Асиметрия

2017 г. определено е годината, в която уеб дизайнът не се подчинява на традиционната симетрия, центрираност и подреденост на съдържанието. Асиметрията, приложена правилно и хармонично,  фокусира вниманието върху основните аспекти на уеб сайта по различен и атрактивен начин.

Опростена навигация

Лесната навигация е ключов фактор в уеб дизайна тази година. Свеждането на навигацията (страниците в основното меню на уеб сайта) до минимум, между които потребителите могат да избират, ориентирайки се във вашия уеб сайт, съсредоточава вниманието им върху основното съдържание, улеснява използването на уеб сайта и създава добри впечатления още на пръв поглед. Представете си объркването, което предизвикват много и еднакви заглавия на страници още със зареждането на един уеб сайт. Освен това, все повече хора използват интернет през своите мобилни телефони и таблети, а това също налага нуждата от една по-лесното и опростено навигиране онлайн.

Блог