София, бул. „Шипченски проход“ 63
0887 658 357, 0897 978 965

Топ 5 уеб дизайн тенденции през 2017 г.

Изработка на сайт

Доброто представяне в интернет започва от уеб сайта, неговия дизайн, структура, позиции, използваемост и много други фактори и детайли. Но неговият дизайн е на първо място, когато целим не просто изработка на сайт и посредствено присъствие, а едно цялостно и въздействащо представяне.

Ние от WebPartner.bg не се задоволяваме с първото и затова, както миналата година описахме основните тенденции в уеб дизайна за 2016 г., тази година, 2017 г., също ще обърнем внимание на тази важна част от изработката на уеб сайт.

 

  • Акцент върху „Дизайна на потребителското изживяване“

Уеб дизайна отдавна вече не цели постигането единствено на красива визия. Съвременният добър дизайн е много по-различен от този преди 20 години. Ако някога един уеб сайт се е създавал само, за да изглежда добре на компютър, в днешно време е необходимо да изглежда добре и да бъде лесен и удобен за използване на всички видове устройства и браузъри, които преди време не са съществували. Онлайн пазарът расте с големи темпове и всеки ден в мрежата се „раждат“ нови и нови сайтове, блогове и онлайн магазини, и ако вашият зарежда бавно или потребителят се ориентира трудно сред неструктурирано съдържание, неадекватно използвани цветове, графики и изображения, или просто не привлича достатъчно вниманието и интереса му, той просто го напуска и отива в следващия.

  • Опростена начална страница и големи удебелени шрифтове

Целта е вниманието на потребителя да се насочва към основната идея и цел на уеб сайта или към най-актуалното към момента съдържание. Например, целта ви е да представите новите продукти, които предлагате или да предизвикате действие като „Свържете се с нас“ – тогава наблегнете на отличаващо се заглавие, фонова снимка и бутон в по-големи размери, а всичко останало следва да бъде на заден план.

  • По-ярки цветове

Цветовете винаги са един от основните фактори в уеб дизайна. 2017 е годината на ярките цветове, които ще ви отличат от конкуренцията в световен мащаб. Използването на по-ярки и открояващи се цветове, разбира се, е нужно да се използва на място – отново с цел привличане и задържане на вниманието върху основните акценти в уеб сайта.

  • Асиметрия

2017 г. определено е годината, в която уеб дизайнът не се подчинява на традиционната симетрия, центрираност и подреденост на съдържанието. Асиметрията, приложена правилно и хармонично,  фокусира вниманието върху основните аспекти на уеб сайта по различен и атрактивен начин.

  • Опростена навигация

Лесната навигация е ключов фактор в уеб дизайна тази година. Свеждането на навигацията (страниците в основното меню на уеб сайта) до минимум, между които потребителите могат да избират, ориентирайки се във вашия уеб сайт, съсредоточава вниманието им върху основното съдържание, улеснява използването на уеб сайта и създава добри впечатления още на пръв поглед. Представете си объркването, което предизвикват много и еднакви заглавия на страници още със зареждането на един уеб сайт. Освен това, все повече хора използват интернет през своите мобилни телефони и таблети, а това също налага нуждата от една по-лесното и опростено навигиране онлайн.

Блог