София, бул. „Шипченски проход“ 63
0887 658 357, 0897 978 965

Интернет маркетинг за успешен бизнес

Защо е необходим интернет маркетингът за развитието на бизнеса?

Ако вече имате основата на интернет присъствието си – собствен уеб сайт, вече най-вероятно сами сте се уедили от необходимостта от интернет маркетинг за неговата популяризация.

Защо е необходим интернет маркетингът за развитието на бизнеса?

 

интернет рекламаАко вече имате основата на интернет присъствието си – собствен уеб сайт, вече най-вероятно сами сте се уедили от необходимостта от интернет маркетинг за неговата популяризация.

За да спечелите вниманието на интернет потребителите, се налага първо вие да покажете отношението си към тях.

Съществуването на нов уеб сайт или онлайн магазин може да стане известно бързо и на точната аудитория.

Това е възможно с помощта на следните маркетингови инструменти:

  • Facebook страница

Създаване на профил в най-популярната социална мрежа и неговото управление работи за развитието на отношенията Ви с Вашите настоящи и потенциални клиенти. В зависимост от дейността Ви, за Вашият бизнес е добре да сте активни, а не просто да присъствате там. Важно е и как сте активни.

  • Google+ страница

Google+ работи за Вашата идентичност в интернет, помага за утвърждаването Ви в дадена област като експерт или бранд. Допринася за популяризирането на Вашият сайт, продуктите, услугите Ви, събития и всичко друго актуално, което искате да добие известност на определени социални кръгове.

  • Google My Business

Благодарение на тази услуга клиентите Ви получават директна информация за Вас при търсене в Google. Информират се за местоположенията на Вашите обекти, за работното Ви време и телефони. Вашият бизнес се явява като резултат в Google карти, което позволява и получаване на упътвания до него.

  • Twitter

Още едно допълнително средство за социална комуникация. Вие сте специалист, управлявате малък бизнес или сте обществена личност – Twitter ще помогне за продобиването Ви на популярност в интернет пространството. Размерът на публикациите не може да надхвърля 140 символа, което го прави идеален за отправяне на кратки и точни послания, както и да служи на един бизнес като място за задаване и отговаряне на въпроси, касаещи клиентите.

  • LinkedIn

Профил в „професионалната“ социална мрежа е полезен най-вече тогава, когато развивате дейността си в тази сфера. Това е мястото където всеки бизнес може да създава бранд индикации и представя своя експертен опит наред с другите специалисти от бранша.

  • Pinterest

Въпреки че Pinterest не е сред най-известните социални мрежи в България, тя предоставя чудесни възможности за създаване на допълнителни връзки към сайта Ви, повишаване на резултатите в органичното търсене, раширяване на пазара и достигане до отделния потребител чрез различно по вид съдържание, но групирано по един признак – Вашия бизнес.

  • Tumblr

Подобно на Pinterest, Tumblr е социална мрежа и е още едно средство за повишаване на вашата видимост в интернет.

  • Имейл маркетинг

Директен начин за достигането до клиентите за Ви. За него е важно да се разграничава от спам и да се прилага според определени правила.

  • Онлайн маркетингови проучвания

Независимо дали се интересувате от резултата от онлайн просъствието си до момента или искате да проучите мнението и поведението на определена целева група в интернет, ние изготвяме онлайн проучвания за това, което Ви интересува и има значение за бизнеса Ви.

Блог