София, бул. „Шипченски проход“ 63
0887 658 357, 0897 978 965

Интернет реклама – видове и предназначение

Pay Per Click (PPC) / Плати на клик, Cost per mille / Цена на 1000 показвания, Pay per view / Плати на изгледано видео.

Цената й се определя от платформите, които ги поддържат – Google, Facebook и т.н. на базата на различни фактори като търсенията/интересите на потребителите, конкуренция и други.

Платената интернет реклама?

 

Pay Per Click (PPC) / Плати на клик, Cost per mille / Цена на 1000 показвания, Pay per view / Плати на изгледано видео.

Цената й се определя от платформите, които ги поддържат – Google, Facebook и т.н. на базата на различни фактори като търсенията/интересите на потребителите, конкуренция и други.

Интернет рекламата е предпочитана в сравнение с телевизионната, радио рекламата и външната реклама, заради далеч по-ниския разход на средства за нея и по-високите резултати. Освен това в онлайн пространството рекламата може да бъде насочена изцяло към потребителите, за които е предназначена, според техните интереси и търсения. За разлика от офлайн рекламата, която изразходва ресурси, за да бъде видяна от всеки и често не съотвества на желанията и потребностите на потребителите.

Какви видове Pay Per Click (PPC) / Cost per mille / Pay per view реклама има?

  • Google AdWords кампании

Този тип реклама поставя Вас на първите места в Google, независимо от позициите на конкурентите Ви, като се заплаща на клик. Т.е. определя се бюджет за определени ключови думи, при търсенето на които Вашия сайт или страница да излиза на първа страница. Таксува се само, когато потребител кликне върху Вашия резултат. Правилно планирана и организирана, една Google AdWords кампания би Ви възвърнала многократно инвестицията в плащане на клик.

  • Дисплейна реклама

С помощта на Google AdSense, собствениците на сайтове рекламират други сайтове чрез банер. Банерната реклама се появява сред интернет потребители, със сходни на нея интереси, така че вероятността да се интересуват от представената дейност и да кликнат на нея да е най-висока. Таксува се само кликът, който води до определена страница, което е и целта.

  • YouTube – видео реклама

Представлява AdWords за видео реклами. Така както можете да си купите на клик първите позиции в Google, можете да заемете първи места и в най-голямата видео търсачка. Рекламите в YouTube са три вида – явяващи се преди видео, до видео – наред с предложенията отдясно, и – като резултат от търсенето.

  • Facebook реклама

Реклама в най-голямата социална мрежа може да бъде насочвана към определени признаци на целевата Ви група – възраст, пол, населени място, интереси и т.н. Тя също се плаща на клик, но цената е значително по-ниска.

В случай, че се нуждаете от планирането и реализирането на успешна рекламна кампания в интернет или просто съвет или информация – не се колебайте да ни потърсите.

Извършваме безплатни консултации относно възможностите и начините за интернет реклама и нуждите на вашия бизнес.

Блог