Има няколко вида Фейсбук реклама, в зависимост от това, което искате да постигнете. Имате възможността да популяризирате страницата си, публикация на страницата си, уеб сайта си или действия, които са предприели потребителите. Въпреки че Фейсбук се концентрира повече върху естествените реклами и поддържа трафика на своя сайт, все пак можете успешно да изпращате потребители на своя уеб сайт.
Всеки вид Фейсбук реклама може да бъде таргетирана (насочвана към определена група потребители). Критериите за таргениране могат да бъдат местоположение, демографска информация и информацията за потребителския профил. Много от тези опции са достъпни само във Фейсбук. След като създадете реклама, се задава бюджет и цена за всяко кликване или хиляда импресии, които рекламата Ви ще получи.
Така вече потребителите виждат Вашата Фейсбук реклама в страничната лента на Facebook.com.
Изображения за Фейсбук реклама
Най-важната част от Вашата Фейсбук реклама е изображението. Можете да напишете най-оригиналния текст на света, но ако вашето изображение не улови окото на потребителя, няма да получите никакви кликвания. Избягвайте да използвайте изображения с ниско качество, неподходящи за темата снимки или изображения, които нямате право да използвате. Не крадете нищо от Google и не разчитайте само на логото си, ако все още не сте разпознаваема марка.
Какви снимки да използвате във Вашата Фейсбук реклама? Купете ги, създайте ги сами или се доверете на добър дизайнер, или ги използвайте с лиценз Creative Commons. Изображенията на хора са най подходящи, за предпочитане лицата им. Използвайте привлекателни лица в близък план, които да приличат Вашата целева аудитория.
Рекламните изображения във Фейсбук са малки. Уверете се, че сте се фокусирали върху лицето, не използвайте размазана или тъмна картина. Освен модели, можете да включвате и хората зад Вашия бизнес или на някои от вашите клиенти (разбира се с тяхното разрешение).
4 предимства на използването на Фейсбук реклама
- Прецизно таргетиране
Както вече споменахме, Фейсбук предлага многобройни опции за таргетиране. Така можете да показвате Вашата Фейсбук реклама на тясно определена аудитория таргетирана географски, по възрастови групи, интереси и други. Това е и най-добрият начин да насочите идеалните си клиенти към продуктите, от които те са най-заинтересовани. - Голяма мобилна аудитория
Мобилният трафик става все по-важен, тъй като използването на смартфони продължава да се увеличава, също както се разширяват и мрежите за 4G данни. Много хора разнообразяват работния си ден, като прекарват известно време в социалните мрежи, през телефона си, което Ви дава достъп до Вашата мобилна аудитория. В действителност, Фейсбук има над 800 милиона потребители, които имат достъп до мобилното си приложение ежедневно и растат. А каква по-подходяща среда от това ва Вашата Фейсбук реклама? - Обширен анализ
Когато управлявате страница във Фейсбук, можете да получите достъп до тези данните за анализи и отчитането на ефективността на Вашата Фейсбук реклама. Тази видимост на данните ви помага да коригирате кампаниите според нуждите си. В раздела „insights“, може да намерите всички показатели като седмичен обхват, харесания, ангажираност на потребителите, най-ефективните Ви публикации и други. - Популяризиране на марката Ви чрез реклама във Фейсбук
Фейсбук потребителите проверяват своя информационен бюлетин няколко пъти на ден, което увеличава аудиторията Ви чрез повтаряевмост на Вашата Фейсбук реклама. Дори в началото да не реализират кликове, продължителната видимост на рекламата Ви помага да изградите доверие и разпознаваемост на Вашата марка и/или продукт и създава възможности за повторно насочване към Вас в бъдеще.
Искате да реализирате Вашата Фейсбук реклама за Вашия бизнес или Вашите клиенти, но не сте сигурни откъде да започнете? Свържете се с нас и заедно ще изградим работеща стратегия, от която да печелите.